Lokalna Grupa Działania Miasto Włocławek zwraca się z prośbą o złożenie oferty na obsługę finansowo-księgową Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Miasto Włocławek.
Opis przedmiotu zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług polegających na stałej, kompleksowej obsłudze finansowo-księgowej Stowarzyszenia LGD Miasto Włocławek w zakresie:
1) prowadzenie księgowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa;
2) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych;
3) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa i udostępnianie ich do kontroli sprawowanej przez uprawnione organy kontrolne;
z obowiązującymi przepisami prawa i udostępnianie ich do kontroli sprawowanej przez uprawnione organy kontrolne;
4) rejestracja operacji gospodarczych i finansowych;
5) sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych i kasowych;
6) dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych;
7) sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS w tym m. in. odprowadzanie składek, regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych;
8) prowadzenie spraw kadrowych, w tym m. in. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac i wypłata wynagrodzeń;
9) prowadzenie tabel amortyzacyjnych, wyceny środków trwałych, ewidencji składników majątkowych oraz zagadnień inwentaryzacji i kasacji;
10) współpraca w zakresie opracowywania i wykonania budżetu LGD Włocławek;
11) sporządzanie pism związanych z działalnością finansowo-księgową LGD Włocławek;
12) pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów w zakresie finansowym;
13) sporządzanie wniosków o płatność w zakresie finansowym.
Termin wykonania usługi:
Termin wykonania usługi – styczeń 2018 r. – grudzień 2018 r.
Zleceniodawca i Wykonawca będą się komunikować w siedzibie Stowarzyszenia osobiście, za pomocą e-maila lub telefonu.
Forma wynagrodzenia:
Wynagrodzenie w stałej miesięcznej wysokości.
Kryteria oceny oferty:
1. Kryteria oceny oferty: cena – 70%, kwalifikacje – 30%
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji zaoferowanej ceny, w przypadku gdy
założone w projekcie środki okażą się niewystarczające.
3. Oferta może zostać odrzucona jeśli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia.
Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta winna być sporządzona pisemnie, czytelnie, w języku polskim na załączonym do zapytania ofertowego formularzu (załącznik nr 1).
- Do formularza należy dołączyć:
– certyfikat Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
– polisa ubezpieczeniowa dotycząca działalności podmiotu w zakresie objętym niniejszym zapytaniem ofertowym;
– oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby niniejszego postępowania danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
– opis doświadczenia potwierdzony referencjami.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Oferta powinna zawierać warunki płatności.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Niedozwolone jest dzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wszystkie koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca
- Oferty, które wpłyną do biura po terminie, nie będą rozpatrywane.
- Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.
- Zamawiający – w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania – nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium: 70% – cena, 30% – doświadczenie.
- Informacje dotyczące wyboru oferenta dostępne będą w biurze Stowarzyszenia.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 30 stycznia 2018 r. do godz. 14.00 na adres Zamawiającego w następujący sposób: osobiście w Biurze Lokalnej Grupy Działania ul. Piekarska 6, za pośrednictwem poczty, kuriera ul. Żabia 12 A, 87-800 Włocławek lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lgd.wloclawek@wp.pl .
Wszelkich dodatkowych informacji udziela Anna Jóźwiak – Dyrektor Biura LGD nr tel. 729767931.
Dokumentacja wraz z załącznikiem do ściągnięcia : http://docdro.id/mvrrV02